Monday, May 28, 2012

Program Terkini ARP4

Ahad 27hb Mei 2012 - Sebagaimana yang dirancang akhirnya Majlis Tautan Kasih 2 dapat juga dianjurkan bagi mempertemukan ARP4.

Kalau majlis yang sama berlansung di Dewan Orng Ramai Parit 4 pada hari raya yang lalu, kali ini ianya berlangsung dalam suasana lebih santai di Kompleks Belia Rakan Muda Daerah Klang di Jalan Klang Perdana, Kapar Klang.

Antara yang hadir kali ini ialah Abg Zaini serta isteri tersayang kak idah serta anak dan menantu serta cucu, Halim Yaacob bersama keluarga, Khairul Anuar bersama anak, Echei single, Ijat datang awal tak jumpa sesiapa terus ... cabut awal, Zulkifli Mak Andak Repah, Yob Khalid & isteri, Zamri Sani, Azmi & Family serta Razif dan isteri.

Makanan banyak disediakn oleh Kak Idah dan yang paling sedap sekali sudah tentulah rendang kerang daun kunyit spescial, sambal goreng, kari ayam berserta ketupat.

Sekali pun majlis ini tidak dapat menghimpunkan ramai ARP4 seperti yg dirancangkan, namun kami bertekad untuk mengadakan pertemuan santai sebelum Ramadhan nanti. Anda semua boleh jengok FB ARP4 untuk mendapat info-info terkini : http://www.facebook.com/groups/104465646282123/




























3 comments:

  1. Salam...majlis tautan kasih 2 mmg santai hari tu..wlupun ramai yg tak dpt hadir kerana komitmen lain aku harap di masa2 akan dtg jom le joint ye... bukan apa sekadar mengeratkan lagi hubungan sesama kita...

    ReplyDelete
  2. Jika kita ingin menyambung silaturahim yg ditinggalkan warisan pertama Orang Parit 4 yg ditinggalkan oleh kebanyakkan ibu dan bapa kita inilah landasan terbaik.

    Jangan sia-siakan usaha sebahagian rakan kita kerana kita dah mula rasa ego, megah dengan pencapaian kita berbanding orang lain lalu memandang sepi setiap panggilan untuk bersama dalam program yg dirancang.

    Anda mungkin org yg berjaya .... tetapi anda jgn lupa bahawa anda juga merupakan orang yang gagal meneruskan legasi Orang Parit 4 .....

    ReplyDelete
  3. Ayo bosku Semuanya,
    Yuk iseng bermain game untuk mendapatkan uang tambahan setiap harinya Hanya di arena-domino.net
    Modal Kecil Dapat Puluhan Juta ^^
    Bareng saya dan teman-temanku yang cantik-cantik loh !
    Info Situs www.arena-domino.net
    yukk di add WA : +855964967353

    ReplyDelete

Komen sikit sebagai Anonymous pun jadi lah, bagi yang tak reti caranya senang ja, klik kat 'v' yg dalam kotak sebelah kanan 'Select profile' lepas tu klick kat 'Name/URL' lepas tu isi la nama anda, URL tu tak isi pun takpa,lepas tu klik kat 'Continue' ... ikut cakap apa dia hendak ... post comments.